hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|سه پل عابر پیاده در منطقه شش قم احداث می شود

قم|سه پل عابر پیاده در منطقه شش قم احداث می شود

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم از ساخت سه پل عابر پیاده در منطقه شش شهر قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، علی نیک در جلسه بررسی پروژه‌های ترافیکی منطقه شش که با حضور ذاکریان معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم، حاتمی فرد شهردار منطقه شش، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم و مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم برگزار شد، به افزایش قیمت‌ها در همه حوزه ها اشاره کرد و اظهار داشت: باید اعتبارات بر اساس افزایش قیمت‌ها افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم کمبود نیرو برای نظارت و ارتباط بین شهرداری منطقه و سازمان را یکی از مشکلات دانست و افزود: یکی از موضوعات مغفول مانده در منطقه شش ساخت پل‌های عابر پیاده است و متأسفانه اجرای پل روبه روی بیمارستان شهدا به علت مشکلات تملکی متوقف‌ شده است.

نیک از احداث سه پل عابر پیاده جدید در منطقه شش خبر داد و گفت: ایجاد ایمنی تردد عابران پیاده یکی از دغدغه‌های سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم است.

وی سه‌نقطه شناسایی‌شده برای ساخت پل عابر پیاده را خیابان کارگر، خیابان توحید و بلوار آیت‌الله کاشانی اعلام کرد و ادامه داد: خط‌کشی‌های معابر بر اساس طرح و الگو انجام می‌شود و در معابر قدیمی‌تر بعد از بهسازی و اصلاح الگوی هندسی خط‌کشی آن‌ها انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم، مطالبه شهردار منطقه شش برای ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری را کم‌سابقه خواند و تصریح کرد: در صورت معرفی مکان مناسب از طرف شهرداری برای ایجاد بوستان دوچرخه‌سواری و پارک ترافیک، سازمان آمادگی اجرای آن را دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد